Menu

2/28/2012

Disney ile Tırnak Sanatı / Nail Art with Disney Characters

 
Disney karakterlerini sevmeyenimiz var mı? Ben olmadığını tahmin ediyorum. Hepimiz cocukluğumuzdan itibaren onlarla büyüdük. Onları takip ettik. Hatta birçoğumuz, bende dahil :) , kolleksiyoner düzeyde bu sevimli kahramanları hala hayatımıza taşıyoruz. Biliyorsunuz son yıllarda tırnaklara uygulanan renkler, desenler bir hayli fazla ve sınır tanımayan çılgın tırnakları heryerde görmemiz mümkün. Ben Disney karakterleri kullanılarak yapılan bu modelleri çok beğendim.Siz ne dersiniz? Benim favorim elbette sarı üzerine Mickey Mouse ve Winnie the Pooh olan :)

-->Does anybody exist who do not love Disney Characters? I guess, not. We all grew up with those and followed every cartoon of each characters. Even we are still continuing to carry them to our lives as collectors, one crazy is me :). As we all know in recent years there exist many new trends on nail arts including colour, design etc. and it becomes so natural to see many crazy designs in daily. I loved this Disney Designs too much. What you think? Offcourse my favorite ones are Mickey Mouse head on yellow, and the Winnie the Pooh :)

 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...