Menu

6/06/2012

Hi from Athens - Γεια σας από την Αθήνα

Birkaç günlük aradan sonra tekrar bloguma döndüm. Sizlere artık Atina'dan bildiriyor olacağım.. :) 
Atina Yunanistan'ın başkenti ve en büyük şehridir. Atina,  tüm Attika bölgesine hakimdir, ve dünyanın en eski şehirlerinden biridir. Şehrin tarihi 3400 yıl öncesine dayanmaktadır. Ayrıca bildiğiniz gibi burası sanat , eğitim ve felsefenin merkezi, Platon akademisinin ve Aristo'nun vatanıdır.
Ben bu şehri ve Yunanlıları çok seviyorum. Bana göre herkes  hayatında  bir kez Yunanistan'ı ziyaret etmeli.
Aşağıda benim çektiğim birkaç fotografı sizlerle paylaşıyorum, onları görünce ne demek istediğimi eminim  anlayacaksınız.


I turned back to my blog again after a few days. From now on, I'll be reporting from Athens to you :)
Athen is the capital and largest city of Greece. Athens dominates the Attica region and is one of the world's oldest cities, as its recorded history spans around 3,400 years. Classical Athens was a powerful city-state. A centre for the arts, learning and philosophy, home of Plato's Academy and Aristotle's Lyceum
I love this city and Greek people... I really recommend you to see this country once in your life...
If you look at the photos below that I took previously, you will understand what I've meant.. :)













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...