Menu

3/02/2012

Haftanın Beğendiğim ürünleri / My likes of This Week


Bundan sonra her hafta  gezerken gördüğüm dikkatimi çeken ürünleri sizlerle paylaşacağım. Bu hafta Gratis'de tesadüfen gördüm ve benim çok hoşuma gitti. The Balm Cosmetics kofreleri altı değişik versiyonuyla beni benden aldı. Vintage seven birisiyseniz, eminim The Balm çantalarına bayılacaksınız. Biraz bilgi verecek olursak The Balm sadece Gratislerde bulunuyor.Ülkemizde 2011 Ekim ayından itibaren  satılan The Balm eğlenceli tasarımıyla ilk bakışta akla biraz Benefit'i getiriyor. Tek fark fiyatların Benefit'e göre daha ucuz olması. Diğer ürünlerini bilmiyorum, hot mama allığını kullandım ve çok memnun kaldım. Bahsettiğim The Balm kofrelerini aşağıdaki resimde görebilirsiniz. Hepsi birbirinden şık. Siz olsanız hangisini seçerdiniz? Bu arada fiyatlar 69TL olarak belirlenmiş.

Every week  I will share with you the products, that caught my attention. This week, I wanna tell about  The Balm Cosmetics coffrets  that I saw by chance  in Gratis Shop. Six different versions of The Balm Cosmetics coffrets blew me away. If you  love vintage, I'm sure you'll love The Balm bags. To give you some information; The Balm Cosmetics have only been sold in Gratis since October 2011. The product designs of the brand brings to mind "Benefit products" at first glance.The only difference is that the prices  are cheaper than Benefit. Other products I do not know, but I used Hot Mama blush and am very pleased. Below you can see  pictures of the Coffrets that I mentioned before. They're totally chic. Which one would you choose? Meanwhile, the prices determined as 69TL.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...